Kriisikeskus Mobilen toiminta 1.11-31.12.21 välisenä aikana:
Tavoitat meidät 044 7888 470 klo 8-22.
Voit asioida myös kasvokkain Kriisikeskuksen tiloissa Matarankatu 2, Jkl.
Pidämme avoinna pop up chatia aina työtilanteiden salliessa.
Voit olla yhteydessä kriisikeskukseen mm., kun
* elämässäsi on kriisi
* olet kokenut menetyksen
* olet kokenut väkivaltaa
* olet käyttäytynyt väkivaltaisesti
* olet joutunut tai epäilet joutuneesi rikoksen uhriksi
* kohtaat työssäsi asiakkaita, jotka ovat kokeneet kriisin ja haluat konsultoida ja/tai ohjata asiakkaita kriisi-, väkivalta- ja/tai rikosuhripäivystystyöhön.
Tiedote – tiedotteen voi myös tulostaa (pdf)
Muita auttavia tahoja mm.
* akuutissa tilanteessa Hätäkeskus 112
* Keski-Suomen sosiaalipäivystykset: tästä ja virka-ajan ulkopuolella Keski-Suomen sosiaalipäivystysyksikön asiakaspuhelinnumero: 014 266 0149
* Päivystysapu 116 117
* Keski-Suomen turvakoti 24 h
* lisää auttavia tahoja löydät mm.: tästä
Lisätiedot Kriisikeskus Mobilen toiminnasta ja työmuodoista: tästä